
Комерційний транспорт завжди займав свою окрему нішу в автомобільній сфері та мав своїх шанувальників. Хтось використовував такі фургони у заводській комплектації, хтось замовляв на їхній базі переобладнання мікроавтобусів із вантажних у пасажирські. Але те, що кожному з варіантів водії знаходили своє особливе призначення – це беззаперечний факт.
Одними з "улюбленців" автомобілістів були машини концерну Fiat, зокрема, Scudo та Ulusse. Вони сходили з конвеєра заводу протягом 20 років – з 1994 по 2014 рік. Але оскільки на ринку свого часу стали з'являтися більш цікаві та функціональні моделі, їх виробництво було призупинено. Ті, хто встиг придбати одну з них тоді, у наш час буває привозять їх на переобладнання в майстерні профільних СТО, щоб вдихнути в них друге життя, зробити сучасними і змусити їх працювати. Власне, комерційний транспорт для цього створений. Хоча, якщо направити переробку в інше русло і поставити перед професіоналами Bus Service з Бердичева завдання перепрофілювати вантажівку на сімейне авто, вони з легкістю втілять це в життя.
Але зараз не про це. Повернемось до Fiat. Днями в мережі з'явилися новини про те, що італійська компанія-виробник вирішила відновити випуск вищезгаданих "пиріжка" Scudo та мінівену Ulusse. А зробить вона це у співпраці з машинобудівниками із транснаціональної корпорації Stellantis.
Вже відомо, що обидві моделі будуть представлені відразу у двох варіантах – паливному та електричному.
Подейкують, що перші отримають 2-літровий турбодизель (на 150 або 180 кінських сил), а другі будуть оснащені електричною батареєю на 136 сил, запасу ходу якої без необхідності підзарядки вистачить на 230-330 км. Аналогічними двигунами укомплектовані також такі авто як Toyota, Citroen, Peugeot та Opel.
Зовні також автомобілям пророкують зміни у вигляді нової, загнутої у вигляді посмішки решітки радіатора, світлодіодних фар у формі краплі та нового переднього бампера. Обидві машини буде сконструйовано на новій глобальній модульній платформі EMP2.
Якщо все піде за планом, то, ймовірно, автомобілі побачать світ у 2022-му. Fiat Scudo - у вантажному та вантажопасажирському варіантах, Ulusse - у кузові на 6, 7 або 9 пасажирських місць.
Як справа буде на практиці – покаже час. А поки що, якщо у вас в гаражі бездіяльно зникає раніше випущений автомобіль концерну або будь-який інший через те, що його цільове призначення не підходить під ваш рід діяльності, ви вже сьогодні можете виправити ситуацію. Все, що для цього потрібно – вирішити, яким ви бачите фургон після переробки та замовити відповідне переобладнання мікроавтобусів професіоналам з Bus Service.