Пн - Пт

9:00 - 17:00

Україна без євроблях та останнє переобладнання мікроавтобусів

 

Коли востаннє відбудеться переобладнання мікроавтобусів без української реєстрації у нашій країні з точністю до дня, невідомо. Можливо з дня на день, а, може, воно вже було виконане на одному з профільних СТО. Натомість відомий точний день зворотного відліку, з якого євробляхи перестануть в правовому порядку їздити містами та іншими населеними пунктами України або поповнювати її скарбницю на 8500, а тоді на 170 000 гривень у вигляді штрафу за ігнорування закону.

8 лютого поточного 2022 року - день, коли закінчується пільгове розмитнення для учасників бойових дій, що були на передовій на сході країни в період з 15 травня 2021-го (не менше 90 днів), про що мають усі підтверджуючі документи. На кілька місяців раніше, до 10 листопада 21-го, узаконити автомобіль вигідно могли українці, які не мають статусу УБД.

До цього законопроекту, як до єдиного компромісного рішення, прийшли парламентарі, дозволивши всім, хто ввіз на територію країни євробляху та не встиг її зареєструвати через раптове здорожчання послуги, розмитнити їх машини за пільговою більш дешевшою ціною.

Хоча перший останній термін у процесі оформлення автомобілів став досить умовним. Ті, хто не брав участь у військових діях, зверталися до людей, які мають посвідчення за допомогою та за обумовлену плату продовжували собі час на розмитнення. З 8 лютого складніше – це остаточна дата, з настанням якої власників машин на єврономерах штрафуватимуть, ТЗ вилучатимуть, тобто рух на таких авто стане дуже вартісним. До цієї дати на митниці чергу машин розписано похвилинно. За неофіційними даними, що публікують у мережі різні видавництва, спираючись на свої джерела, щодня на реєстрацію приїжджає близько 30 машин. Після закінчення періоду пільгового розмитнення за підрахунками експертів в Україні залишиться близько 200 тисяч незареєстрованих авто.

До того часу, як фургони не входили до підакцизної групи товарів та перетинали кордон безоплатно, такий імпорт розвинув переобладнання мікроавтобусів з вантажних в пасажирські у самостійну та перспективну галузь. Ним став обшивальний бізнес, завдяки якому в Україні виникла не одна автофірма, що спеціалізується на зміні цільового призначення ТС.

Оскільки бердичівляни першими успішно виконали переобладнання вантажного Т4, у місті таких компаній зросло чимало. Однією з найуспішніших і найпрофесійніших з них був і є Bus Service. Тут за часів євроблях було перепрофільовано безліч машин різних марок і моделей, тим самим зроблено великий внесок і в економіку країни, і в розвиток бізнесу кожного клієнта. Сьогодні фірма регулярно розширює спектр своїх послуг новими та актуальними на даний момент, розробляє сучасні технології та впроваджує випробувані для того, щоб надавати автовласникам широкий вибір різних опцій для їх ТЗ – якісно та за конкурентоспроможними цінами.

В наш час популярні нові типи переробки та користуються попитом нові послуги з прайсу, що ще більше позначається зі знаком "+" на числі клієнтів Bus Service. Багато авто, взятих за основу, свого часу було імпортовано з Європи та поставлено на українські номери. Тепер про те, щоб переробити бляху, йти більше не буде. А ті, хто не встиг скористатися запропонованими державою пільгами у виділений для цього період, масово шукають рішення хоч якось повернути гроші, витрачені на таку проблемну покупку. Одні нелегально здають на розбірку, щоб за рахунок запчастин і металу відшкодувати частину суми. Хоча за це також передбачено штраф (машина вважається товаром, який перебуває під митним контролем, згідно з митним кодексом). Інші намагаються продати транспорт у країні, з якої машину було ввезено. Але оскільки терміни підтискають, такий продаж вважається неймовірним везінням, навіть з урахуванням усіх знижок та "-" у свій бік. Адже інакше власникам доводиться просто кидати свій автомобіль біля кордону, на території сусідньої країни - прямо на узбіччі, біля заправок, супермаркетів тощо, щоб уникнути фінансово не підйомних наслідків.

Звичайно, є й ті, хто шукає та інші варіанти залишити у своєму користуванні євро бляху, не реєструючи її та не сплачуючи штраф. Щоправда, всі вони – незаконні, а деякі – кримінальні. Тобто, щоб не втратити пару тисяч доларів, окремо взяті автомобілісти готові ризикнути і отримати реальний термін за шахрайство. Для цього вони готові переважити номери з аналогічного українського транспортного засобу, перебити він-код на кузові або навіть підробити техпаспорт.

Як будуть справи на практиці зі штрафами та заборонами, судовими процесами, пов'язаними з порушенням законодавства та іншими тематичними нюансами, вдасться дізнатися дуже скоро, адже день "Ч" не за горами. І ті приблизно пораховані 200 тисяч євромашин явно не залишаться поза увагою патрульних, уповноважених стежити, щоб на дорогах країни не їздило таких заборонених автомобілів.

схожі статті