
Коли водії звертаються до майстрів на переобладнання мікроавтобусів, вони зазвичай хочуть відразу оснастити свою машину максимально. Для цього в наш час є багато різного обладнання, ось тільки не всі аксесуари, які пропонують виробники, дійсно варті уваги. Більшість просто є додатковим пунктом у переліку можливих, а не справді потрібною та функціональною одиницею комплектації транспорту.
Так, багато суперечок щодо необхідності встановлення в авто виникає навколо автозапуску двигуна - можливості нагріти (або охолодити авто) дистанційно, за допомогою пульта, доки водій ще збирається вдома. Часто він є додатком до охоронної системи машини. Сигналізації на ТЗ мають опцію автоматичного дистанційного включення двигуна, а та, у свою чергу, істотно впливає на ціну перших, роблячи їх дорожчими. Тільки чи варто платити за такі блага техніки? Відповідь на запитання неоднозначна. Потрібно дивитися окремо по кожному випадку чи по ситуації.
Для українських автомобілістів сьогодні такий комфорт по правді не є виправданим через зміну кліматичної ситуації. Ще кілька десятиліть тому, коли взимку температура повітря доходила до -20 С (або нижче), і це було нормою, автозапуск був би вигідним вкладенням грошей у особистий комфорт водія та його пасажирів. Але так як тепер такий градус буває тільки в рідкісні дні, про нагальні необхідності прогрівати авто на стоянці до того, як ви вийдете з дому, немає. Лояльний нуль на термометрі або невеликий мінус не дають автомобілю охолонути настільки, щоб він не завівся або довго прогрівався перед поїздкою.
Так як клієнти привозять на переобладнання мікроавтобусів з вантажних в пасажирські в основному габаритні фургони, прогрів яких триває не дві хвилини, співробітники компанії Bus Service озвучують їм всі нюанси роботи такого обладнання. Один із перших стосується того, що авто із автозапуском просто вкрасти. Зазвичай саме завести машину викрадачу найскладніше. Відкрити її і навіть відключити сигналізацію людині бувалій не проблема. Уявіть, наскільки спрощує "роботу" злодія запущений двигун у припаркованій машині та водій, що чекає вдома, поки салон нагріється.
Із цього випливає і наступний недолік системи – це ціна на страховку. Машини на яких стоїть автозапуск (через їхню вищезгадану доступність для злодіїв) страхові компанії страхують за окремим тарифом. Вони хочуть убезпечити себе та ставлять ціну на послугу дорожче, ніж поліс для аналогічного ТЗ без цього функціоналу.
Наступний факт не на користь – посадка акумулятора. Коли стартує двигун без подальшого руху автомобіля, акумулятор швидко розряджається. Його запитка не здійснюється на холостому ходу, тому доводиться вдаватися до допомоги мережного зарядного пристрою.
Також, замовляючи переобладнання мікроавтобусів Бердичів, фахівці компанії одразу попереджають про те, що використовувати автозапуск краще на авто не старому і справному. Інакше одна із систем може вийти з ладу у будь-який момент, тим самим вплинути на автозапуск.
Довіряти установку пристрою краще професіоналам, тому що від грамотності виконання монтажу залежить багато чого, зокрема, безпека. Треба враховувати все до дрібниць, щоб мотор не запустився при включеній передачі або відпущеному гальму стоянки. Краще, щоб система була якісною, вміла блокувати двигун, якщо тиск масла недостатній або при закипанні антифризу. Інакше в окремих випадках несправності можуть призвести до займання авто, а неякісна установка девайсу - до того, що автозапуск зможе запустити авто в рух без водія, пошкодити чуже майно, створити аварійну ситуацію і тим більше наїхати на людину.
Раз ви вирішили оснастити машину автозапуском, для початку упорядкуйте двигун, електроніку машини в цілому, гальмо стоянки і т.д. Допоможуть вам у цьому досвідчені фахівці Bus Service, які знають все про облаштування машин сучасними новинками сфери.