Пн - Пт

9:00 - 17:00

Переобладнання мікроавтобусів на базі евроблях і нові "підводні камені"

 

Нерозмитнені автомобілі з Європи з моменту зміни підакцизної групи товарів і підняття ставки податку не перестають бути темою №1 на всіх новинних порталах України. Свого часу їх задешево везли для особистого користування і під замовлення клієнтам так звані гонщики. Імпортовані фургони використовували і в якості основи для такої послуги, як переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські.

Переробка такого транспорту була вигідною, адже на зорі розвитку послуги вантажівки не оподатковувалися. Але часи змінилися, правки в митне законодавство були внесені і до сих пір, незважаючи на численні протести під ВР власників авто на єврономерах, для останніх особливих поблажок немає. Хіба що пільгове розмитнення, яким можуть скористатися евробляхери. Ті, чиї машини були ввезені на територію нашої країни до кінця 2020-го року. І та не без нюансів - зареєструвати транспорт і отримати українські номери можна лише сплативши штраф в сумі тепер 8500 гривень і встигнувши вчасно за 180 днів з моменту вступу закону в силу (з 15.06.21), вирішити всі питання з узаконенням.

Решта власників і ті, хто перевищить термін допустимого тимчасового ввезення бляхи або її транзиту, повинні будуть сплатити штраф у сумі 170 тисяч гривень або бути готовими до того, що їх машину можуть вилучити.

При цьому розмитнення на пільгових умовах для багатьох стало панацеєю, і вони поспішили вирішити всі документальні питання, щоб нарешті сісти за кермо свого вже офіційно місцевого автомобіля. Особливо зраділи нововведенням від парламентарів власники комерційного транспорту і вантажівок, які везли на переобладнання мікроавтобусів, але не змогли оплатити реєстрацію через раптове підвищення податку. Адже свого часу багато хто з них планував зайнятися пасажирськими перевезеннями, але так як на евробляхах таким візництвом займатися апріорі неможливо, провести переробку машини вони не змогли. Як і продати її та хоча б повернути гроші за сам автомобіль.

Здавалося б, частково, питання з евробляхами вирішене. Але для деяких їх власників виникли нові складнощі, через які, навіть при наявності потрібної суми, розмитнити машину не вдасться. Причина - судова постанова про конфіскацію авто на європейських номерах, що вступила в силу. Якщо раніше причиною відмови були проблемні документи, то тепер до їх числа додалася ще й реальна можливість залишитися взагалі без машини тим, хто не перевірив наявність придбаного ними авто в судових реєстрах.

Справа в тому, що, незважаючи на зміну власника, такий ТЗ підлягає конфіскації, і виконавча служба має повне право його вилучити. При чому, не розбираючись, хто, коли і що порушив, яка причина такого рішення Феміди. А також у тому, що робити людині, непричетній до всього цього, яка просто, через свою недосвідченість, купила такий особливий автомобіль.

Щоб не заплатити гроші за чужі гріхи, залишившись і без коштів, і без автомобіля, потрібно перед покупкою обов'язково дізнаватися про машину все і перевіряти її за всіма можливими параметрами - від участі в ДТП до судових розглядів щодо неї.

Якщо ви вже врегулювали всі документальні питання і хочете замовити переобладнання мікроавтобусів Бердичів у фахівців Bus Service - звертайтеся. Набирайте номер телефону компанії, що є на сайті в графі "контакти", та домовляйтеся про проведення послуги на найближчу вільну зручну для вас дату.

схожі статті