Пн - Пт

9:00 - 17:00

Переобладнання електрокарів і презентація транспортних новинок від Foxconn

 

Попит на електрокари серед автомобілістів зростає. Відповідно, зростає і пропозиція від автомобільних концернів, які розширюють лінійки паливних моделей електричними варіантами машин. Все більше авто від мережі привозять на переобладнання мікроавтобусів для їх подальшого використання згідно потрібного профілю. Також виробництвом електрокарів починають займатися й інші компанії, про які раніше знали тільки у вузьких колах і, як правило, ті, що раніше спеціалізувалися на складанні іменитих марок авто на місцях.

Так нещодавно в інтернеті зарясніли заголовками статей про те, що компанію Tesla вирішила «посунути» інша компанія, про яку більшість знає тільки як про збирача продукції Apple і найбільшого в світі виробника комп'ютерних компонентів і електроніки. Тепер вона, ця компанія, готується представити публіці відразу три своїх транспортних дітища - авто на електриці - автобус, кросовер і седан. Йдеться про тайванський бренд Foxconn.

Назви кожної моделі, що їх в найближчому майбутньому збираються презентувати в Foxconn, чимось нагадують назву тесловских моделей. Всі вони значаться як Model, тільки кожному транспортному засобу присвоєно свою буквену приставку. Так, автобус буде називатися Model Т, седан - Е, кросовер - С. І у кожного з них будуть свої переваги, якими їх збирається наділити виробник. До слова, машини будуть випускатися в тандемі з ще однією тайванською компанією Yulon Motor, що за місцем збирає автомобілі таких марок як Nissan і Mitsubishi, а седан - в співпраці з італійцями.

Коли клієнт звертається на спеціалізоване СТО в Україні і замовляє переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські, він прагне не тільки поміняти їх цільове спрямування, а й технічне наповнення на більш сучасне. Так трапляється, якщо авто, на базі яких проводиться переробка, в заводській комплектації поступаються новим конвеєрним варіантам. У електрокарах, про які йде мова в даному матеріалі, найближчим часом, ймовірно, ніхто нічого не захоче міняти. І це виправдано. На ряду зі стандартним функціоналом виробники пропонують масу додаткових опцій, здатних спростити керування транспортним засобом, зробити його ще більш комфортабельним, безпечним і оснащеним сучасними «розумними» помічниками водія. До того ж, не варто забувати, що ми говоримо про найбільшого в світі виробника електроніки, а це вже свідчить про те, що ТС будуть комп'ютеризовані по максимуму.

Особливості всіх трьох новинок - апаратна платформа MIH Consortium і програмне забезпечення для автопілота, що має відкритий вихідний код. В авто сфері вони негласно визнані еталонними в плані дизайну і такими, які можуть брати за основу для власного виробництва під своєю маркою інші концерни.

Тепер окремо про характеристики кожного електромобіля від Foxconn. Так як найімовірніше першим, що побачить світ, буде автобус Model Т. З нього і почнемо. Його появу пророкують вже на прийдешній 2022-й. За попередніми даними цей автомобіль максимально зможе розігнатися до 120 км/год (для автобуса це достатній показник), а запасу ходу без підзарядки повинно вистачати на 400 км шляху. Особливу увагу виробник приділив безпеці ТС. Його корпус зроблять з високоміцного, стійкого до ударів матеріалу, що забезпечить додатковий захист пасажирів. Також водій отримуватиме попереджувальні сигнали про пішоходів, що ще більше убезпечить рух. Для комфорту перебування в машині буде встановлено розширене управління температурним режимом в салоні.

У 2023 році, якщо все піде за планом, в Тайвані буде доступний до покупки кросовер Model С. Попередня ціна на машину, що її пророкують експерти - близько 35 тис. доларів. Обіцяють, що авто буде розганятися з нуля до сотні за 3,8 секунди.

Ще швидше буде стартувати машина люкс сегменту від Foxtron - седан Model Е. Вона набиратиме сотню за 2,8 секунди, та й запас її ходу без необхідності підзарядки буде майже вдвічі більшим, ніж у автобуса - 750 км. Створять седан у співпраці з компанією з Італії (якщо точніше - з Pininfarina), чий профіль - автомобільний дизайн. Передбачувано, зовні авто буде мега стильним і сучасним, з потужністю в 750 «коней». Скільки буде коштувати цей автомобіль і коли його можна буде купити поки невідомо.

Як би там не було, навіть якщо не брати до уваги такі нереальні новинки, про моду на електрокари (серед українських автомобілістів, в тому числі) можна впевнено заявляти вже сьогодні. У мережі на сайтах і в соціальних мережах розміщені тисячі оголошень про продаж такого транспорту з пробігом і пропозицій пригнати електромашину з-за кордону для її подальшої перереєстрації та навіть на переобладнання. Останнє на базі електрокарів теж набирає обертів, адже переробка давно вийшла за рамки класичної зміни цільового призначення з вантажного на пасажирський. До професіоналів бердичівської компанії Bus Service на переобладнання мікроавтобусів з усієї країни їдуть бажаючі отримати за допомогою послуги автодім, офіс на колесах, пересувне кафе та ін. специфічний транспорт, для багатьох варіантів якого електрокар - ідеальне рішення. Якщо ви в їх числі - звертайтеся і замовляйте модернізацію свого автомобіля або його переоснащення для того роду діяльності, який потрібен.

схожі статті