
Про те, що клімат змінюється, не говорить сьогодні хіба що ледачий. Магнітні бурі та інші невидимі оку зміни в атмосфері відчувають на собі навіть діти. Щоб змінити ситуацію в корені і зробити свій внесок у вирішення проблеми екології, про навколишнє середовище починає піклуватися все більше людей - від приватних осіб, що сортують сміття і відмовляються від використання поліетилену в побуті, до великих промислових виробництв та автомобільних концернів.
Участь останніх у еко-боротьбі, вважаємо, скоро відчують всі автомобілісти, в тому числі - українські водії. Практика імпорту фургонів з Європи і подальше переобладнання мікроавтобусів з вантажних на пасажирські варіанти ось вже як 20 років тісно увійшла в ужиток перевізників нашої країни. Більшість міських, приміських і міжміських маршруток - це перероблений транспорт. Так, саме переобладнання акцизний збір трохи підкосив, але навіть при цьому переробка все ще вигідніше, ніж покупка оригінального заводського пасажира.
Переобладнання мікроавтобусів документи залишалося для багатьох останнім каменем спотикання, адже щоб їх оформити треба було витратити багато часу. Але з розвитком сфери послуг і така потреба відпала сама собою, адже всю документальну сторону тепер теж можна довірити фахівцям тієї ж компанії з переобладнання.
Все це - одна сторона питання, а є ще інша, і стосується вона нових екологічних стандартів для авто Євро-7. З 2025 року в Європі почнуть діяти нові норми кількості викидів в атмосферу, і вони значно нижчі (в 3 рази!), ніж встановлені раніше.
Прогнозовано, це загрожує зникненням машин з ДВС і навіть транспорту з гібридними типами двигуна. Багато автоконцернів з кожним роком все більше роблять ставку на електромобілі, які не виробляють СО2, викидів азоту і твердих частинок. Але що буде з уже наявними паливним транспортом і як перехід Європи на електрокари позначиться на ринку авто в Україні? Говорити про те, що через 5 років на наших дорогах будуть одні електромашини - обманювати самих себе. Нині навіть заправок для них в невеликих населених пунктах немає взагалі. Але те, що відмову європейців від ДВС і гібридів буде відчутно і нам – беззаперечний факт.
Раніше в Німеччині, при прийнятті нових стандартів, уряд об'єднався з автовиробниками та пропонував істотні знижки автовласникам, які погодилися замінити свої авто на більш екологічні. Залежно від марки машини, року випуску і т.д, суми повернення коштів водіям досягали до 9 тисяч доларів. Згодом програма виявилася непосильною для держави, але число автомобілів, які змінили завдяки таким ініціативам, було істотним, і свій внесок в охорону планети від забруднень був зроблений.
Зараз про масовий перехід на електрокари заявила Англія, а Норвегія взагалі стала лідером з відмов від транспорту з ДВС. Ще 2 роки тому її показники були вже найвищими - 31% всіх нових придбаних норвежцями машин становили електрокари. Правда, дозволити собі купити навіть найпростіший автомобіль з електродвигуном можуть не всі, тим більше в наших краях - ціна на них не маленька.
Ймовірно, що незабаром в Україні очікується великий потік машин з ЄС, які не відповідатимуть їх нормам, але залишаться допустимими для наших. Чи вплине це і на переобладнання, адже імпорт авто швидше за все зросте, особливо, якщо акциз, як було обіцяно в який раз нашими чиновниками, істотно знизиться або взагалі буде знятий. Плюс в тому, що, можливо, число іржавих «копійок», що сипляться на ходу та часто становлять загрозу на дорозі, знизиться. Мінус - що Україна поки не може йти в ногу з Європою і стандарт Євро-7 для середньостатистичного автопарку нашої країни - щось з області фантастики.
Як би там не було, а переобладнати мікроавтобус в Бердичеві якісно і за прийнятною ціною можна вже сьогодні у професіоналів Bus Service. Головне, завчасно домовитися з співробітниками компанії про зустріч і вибрати варіант переробки, який найбільше припаде до душі.