Пн - Пт

9:00 - 17:00

Транспортна фанера і переобладнання мікроавтобусів

 

Коли постає питання про зміну цільового призначення транспортного засобу, відразу виникають різні варіанти виконання роботи - більш бюджетний і той, що дорожче. Вартість кожного випадку обчислюється з того, яким після переробки бачить свій транспорт водій і чим планує його оснастити. Але і при першому, і при другому варіантах, професіонали сфери, що працюють в компанії Bus Service в місті Бердичеві, використовують для роботи тільки якісні матеріали - кращі в своєму ціновому сегменті.

Одним з таких матеріалів є транспортна фанера, без якої якісно виконати переробку багатьох елементів всередині мікроавтобуса не вийде. Так як цей деревний матеріал міцний і зносостійкий, він допомагає не просто облагородити салон або багажний відсік транспортного засобу, а й надовго продовжити термін його експлуатації зі збереженням гідного зовнішнього вигляду. Плюс до цього - забезпечити додаткову шумо- і термоізоляцію.

У більшості випадків транспортну фанеру використовують при обшивці стін вантажних фургонів і їх вантажопасажирських варіантів, оформленні в авто подіумів і настилів, кладці підлоги і т.д.

Транспортна фанера - це деревний матеріал, основу якого становить хвойний або березовий шпон (рідше інші варіанти порід дерева), випускається листами і має нерівну поверхню у вигляді сітки. На неї чудово лягають будматеріали, тому часто транспортну фанеру використовують в будівництві, при зведенні та облаштуванні будинків або квартир. Завдяки складу така фанера не розсихається, не тріскає і не втрачає форму, що, безсумнівно, є її величезною перевагою. До того ж, дошка стійка до вологи, особливо, якщо її шари склеєні між собою спеціальним клеєм з фенолформальдегіду. Даний варіант покриття ідеальний і для облаштування фургонів з відкритим верхом (з тентом, наприклад), і навіть для морських судів, човнів та ін. наводного транспорту.

Найміцнішою за всіма показниками є ламінована транспортна фанера, покриття якої є додатковим захистом від пошкоджень і механічних навантажень, що можуть приходитись на автомобіль. Зокрема, вантажному або вантажопасажирскому фургону, які використовуються для транспортування різних вантажів, перевезення меблів і будматеріалів, металобрухту та ін. подібних речей.

Не чужа ця проблема і для пасажирських мікроавтобусів, тому що випадки бувають різні, а не своє майно бережуть одиниці. Обшивка салону страждає першою, і якщо виконана вона з найдешевших матеріалів, то очікувати, що вистачить її на сто років - не варто. Дуже швидко вона втратить зовнішній вигляд, а своєчасно не вирішені проблеми з ушкодженнями тільки погіршать ситуацію, потягнувши за собою ряд супутніх проблем. Тобто, заощадивши спочатку, через пару-трійку виїздів доведеться віддати грошей більше, ніж та сума, в яку обійшлася б якісна переробка, адже її другий захід вже обійдеться дорожче, в зв'язку з новими псуваннями машини, які вимагатимуть втручання майстрів, нових запчастин, матеріалів, комплектуючих.

Треба розуміти, що досвідчені профі для кожної окремої ділянки оформлення салону ТЗ використовують різні по щільності листи транспортної ламінованої фанери. Їх вартість залежить і від їх товщини. В середньому, лист сітчастої фанери складає 24-27 мм. Використавши більш дорогу деревину для оформлення підлоги, а більш дешеву (15-22 мм) для стін і дверей автомобіля, вдається ціну на обшивку машини транспортної фанерою врівноважити. Необов'язково наносити на боки авто фанеру з антиковзаючим покриттям у вигляді фенольної плівки і переплачувати за неї гроші. Тоді як для підлоги вона є резонною: такі витрати окупності і зрозумілі його захисною функцією.

Кваліфіковані фахівці Bus Service це знають і застосовують свої вміння на практиці, щоб авто, після переробки в майстерні компанії, довгі роки служило своєму власникові. Якщо ви хочете обшити салон транспортної фанерою - звертайтеся і будьте впевнені в тому, що всі роботи з облаштування вашого ТЗ будуть проведені професійно, якісними матеріалами, згідно з бюджетом і у відведений для цього термін.

схожі статті