Пн - Пт

9:00 - 17:00

Пільгове розмитнення в Україні: категорії ТЗ, ціна, умови?

 

Наприкінці минулого тижня у Верховній Раді голосували за законопроекти, частина яких передбачала врегулювання питання про пільгове розмитнення євроблях. Про результат цього голосування поговоримо нижче, а поки згадаємо, що призвело до подібних обговорень і чого чекають люди від парламентаріїв.

До 2008 року вантажний транспорт з-за кордону можна було ввозити в Україну без сплати акцизного збору. Це дозволило багатьом жителям країни змінити свої старі машини вітчизняного виробництва на непогані іномарки за доступною ціною.

Сприяла відсутність податку і розвитку бізнесу: одні, що іменувалися «гонщиками», заробляли на імпортуванні машин для своїх клієнтів. Інші, відомі як «обшивщики», виконували переобладнання мікроавтобусів з вантажних на пасажирські варіанти, чим сприяли розвитку власної справи третіх - перевізників. Водії міняли в майстернях цільове призначення бусів і використовували їх в подальшому для заробітку пасажирськими перевезеннями - по місту, на приміські та міжміські маршрути, туристичні поїздки, в т.ч. закордонні тури і т.д.

На жаль, все це було поставлено на паузу, а деяким і зовсім довелося міняти рід діяльності з прийняттям нових законів, якими пільги для вантажівок були скасовані. Оплата акцизу іноді почала обходитися в суму, що значно перевищує вартість самої машини, і ввозити такий транспорт стало недоцільно. Кількість замовлень на імпорт машин поменшало, разом з тим все рідше замовляли і переобладнання у фахівців профільних компаній, яких, на той час, в Україні розвинулося чимало. Вистояли тоді найстійкіші, ті, чия робота цінувалася, як найкраща. До таких майстрів надходили замовлення в самі фінансово нестабільні непрості часи. Серед тих, хто залишився на плаву, були і ми, компанія Bus Service зі столиці українського переобладнання - Бердичева. Нам вдалося пережити кризу, а з часом розвинутися ще більш, відбудувати нові майстерні і зібрати в штаті компанії кращих міських профі.

Звичайно, як і інші майстри і компанії, чий рід діяльності стосувався переобладнання, ми сподівалися на зміну ситуації і на скасування акцизного збору, але дива не сталося. Акциз трохи знизили, але переробка продовжувала бути для багатьох непідйомною через неможливість оплатити ввезення машини і зробити її перебування на території країни офіційним і законним. Тому, закони, що передбачали низку пільг для власників евроблях, які свого часу імпортували машини для себе, а оформити не змогли в зв'язку зі стрибком цін на їх реєстрацію, вселив у багатьох надію. На те, що мітинги і протести не були марними і, можливо, найближчим часом ситуація зміниться на користь автомобілістів.

Так і сталося, але не для всіх. Частково автовласники залишилися задоволені рішенням законодавців, але тільки частково. Адже пільгове розмитнення торкнулося тільки легкового транспорту, ввезеного в Україну до 31 грудня 2020-го. Щоб розмитнити євробляху-легковик (1 одиницю, ввезену для особистого користування) за пільговим тарифом, вартість якого - одна тисяча євро, треба вкластися в 180 днів з моменту вступу закону в силу. Якщо за цей період оплата проведена не буде, скористатися знижкою більше не вдасться. До слова, водіям варто було б поспішити з рішенням даного питання, адже Данило Гетманцев, глава Комітету з питань фінансів, акцентував увагу на тому, що до законопроектів №4643-д і №4644-д ймовірно ще будуть внесені поправки, а якими вони будуть - залишається тільки здогадуватися.

Не поширюються пільги у вигляді розмитнення в 1000 євро на вживані мікроавтобуси, автобуси, вантажівки і мототехніку. Парламентарії вирішили, що буси везуть в більшості для подальшого заробітку на них, таких як перепродаж або переробка. Щоб не підтримувати, за їх словами, «тіньовий» бізнес, у пільгах даним категоріям ТЗ було відмовлено.

Якими будуть наступні дії депутатів і як далі будуть йти справи з імпортом авто, покаже час. Ми, як компанія, чий профіль переобладнання фургонів з вантажних на пасажирські, віримо, що знайдеться компромісне рішення. При чому таке, яке дозволить українцям їздити на нормальних іномарках, що їм по кишені, на відносно нових, від цього - безпечних, переобладнаних мікроавтобусах, перевозити пасажирів. Якісне переобладнання мікроавтобусів в Бердичеві, без націнок і з дотриманням термінів, виділених на роботу, ви вже сьогодні можете замовити у кваліфікованих профі з бердичівської компанії Bus Service, чиї контакти ви знайдете на сайті.

схожі статті