Пн - Пт

9:00 - 17:00

Переобладнання мікроавтобусів в шкільний автобус в Україні

 

Готуй сани влітку, а віз - зимою. Напевно цим відомим висловом керувалися в компанії Mercedes, створюючи представлений днями, під час літніх канікул, шкільний автобус на базі Mercedes-Benz Sprinter City 45. Переобладнання мікроавтобусів даної моделі було і залишається одним з найпоширеніших, що замовляється водіями і сьогодні. Тому не дивно, що для створення ТЗ для дітей була обрана саме вона. Імовірно, незабаром він виїде на шкільні маршрути островів Данії, куди передана партія з 13 одиниць техніки. А як же йдуть справи з транспортом для школярів в нашій країні?

Оптимізація освіти і реформи сфери призвели до закриття багатьох сільських шкіл в Україні, як таких, чиє утримання було визнано недоцільним через малу кількість учнів. Вчителів і дітей таких шкіл було переведено в школи сіл прилеглих, після чого виникло питання про необхідність їх підвезення до нового навчального закладу і назад - щодня з понеділка по п'ятницю, протягом усього навчального року.

Ті машини, що є в автопарку більшості сіл, як показує практика, знаходяться не в найкращому стані. Про це не раз рясніли заголовки багатьох тематичних статей та свідчили коментарі, залишені батьками школярів в соцмережах. Тоді як новенькі шкільні автобуси Mercedes-Benz Sprinter City 45 в заводській комплектації вже оснащені по максимуму для комфорту дітей різного віку і потреб. В тому числі, для учнів з обмеженими можливостями. У задній частині автобуса обладнано місце для перевезення інвалідного візка, заїзд-виїзд якого буде проводитися через монтовану відкидну рампу.

Сам салон має 13 фіксованих посадочних місць плюс чотири відкидні крісла, що розташовані позаду. Така завантаженість є оптимальною для шкільного мікроавтобуса, він розрахований на 30 пасажирів, максимальна вантажопідйомність машини - 5 т.

Скління його проведено подвійними склопакетами, окремо виробники подбали про наявність потужного обігрівача, щоб в зимовий час діти не мерзли. Для пересування в теплу пору року він оснащений 7-кіловатним кондиціонером, на даху врізані 2 великих люки.

Про місце водія також подбали. Крім комфортабельного крісла тут монтований окремий кондиціонер. Коробка передач - автоматична (7G-Tronic), двигун - 143-сильний турбодизель. Зовні, як і прийнято для шкільного автобуса, кузов City 45 традиційно покритий жовтим кольором.

Можливо, такий позитивний приклад датчан, як турбота про спеціальний транспорт для школярів ще до початку навчального року стане у нагоді і українцям. Звичайно, купити шкільний автобус Mercedes-Benz Sprinter City 45 з конвеєра в заводській комплектації не під силу жодному сільському бюджету (та й держбюджету такі витрати теж навряд чи по кишені). Але ось замовити переобладнання мікроавтобусів з вантажних в пасажирські (а, якщо конкретніше - переобладнання мікроавтобуса в шкільний автобус) - цілком доступно і реально. Про надійність такого переробленого транспорту хвилюватися не варто - він нічим не поступатиметься оригінальному пасажиру, за умови, що послуга буде проведена професіоналами.

Кваліфіковані фахівці бердичівської компанії Bus Service знають, як зробити шкільний автобус для українських учнів нічим не гіршим і навіть конкурентоспроможним тому, що створений іменитим авто концерном. Так, технічні характеристики фургона, обраного для переробки, залишаться колишніми, а ось його наповнення може бути будь-яким - за потребою, побажанням замовника і згідно з сумою, на яку він розраховує. А головне, таке переобладнання перш за все буде направлено на дітей, їх комфорт під час їзди і безпеку.

схожі статті