Пн - Пт

9:00 - 17:00

Переобладнання мікроавтобусів із нерозмитнених євроблях

 

Протистояння парламентарі – євробляхери триває не один рік. Після того, як податок на імпорт авто та його реєстрація за місцем сильно подорожчали, багато людей, які купили іномарку з пробігом у США, Польщі, Литві тощо, так і не змогли його розмитнити через дорожнечу процедури. Листи, петиції, мітинги, автопробіги - які тільки важелі впливу на уряд не застосовували автомобілісти, а до компромісу прийти так і не вдалося. Адже крім питання особистого транспорту для окремих підприємців нове митне законодавство стало загрозою для бізнесу, в основі якого було покладено переобладнання мікроавтобусів та їх подальший перепродаж.

Вантажні фургони як транспорт для переробки свого часу було вигідно ввозити. Вони не входили до підакцизної групи товарів, тобто при в'їзді в Україну не оподатковувалися. Тобто гонщики витрачалися лише на покупку такого буса за кордоном, а потім платили спеціалістам станцій техобслуговування або профільних авто компаній за нову та популярну послугу в їхньому прайсі – за переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські.

Але коли акцизний збір став поширюватись і на вантажівки, ситуація змінилася. Деякі люди згорнули свою діяльність і пішли з обшивального бізнесу, дрібні компанії, які надавали послуги з переробки, закрилися. На переобладнання в Bus Service черги теж зменшилися, але так як ця бердичівська компанія була і є однією з найкращих у своїй справі, то замовлення на зміну цільового призначення машин у неї були навіть у найпростіші часи.

Якість робіт та використаних матеріалів, професіоналізм співробітників, індивідуальний підхід до кожного клієнта, а також юридично правильне оформлення дозвільних документів на переобладнаний транспорт для багатьох українських та навіть іноземних водіїв стали вагомими аргументами замовити послугу саме у Bus Service. І навіть сьогодні, за кілька років після переобладнання вантажної євробляхи у функціональний пасажирський автобус на українських номерах клієнти користуються перевагами такої всебічно правильно проведеної роботи. Це стосується і зовнішніх параметрів, і технічного оснащення, і законності ситуації. Останньому пункту бердичівські майстри приділяли особливу увагу, і якщо клієнт намагався схитрувати та обійти цей обов'язковий пункт у Bus Service від такої співпраці відмовлялися.

З документами на бляхи часто виникали проблеми, і багато власників вирішували їх в обхід системи. Для цього знаходили сумнівні компанії та проводили не менш сумнівні маніпуляції. Переобладнання проводилося без попередньої реєстрації в Україні авто на єврономерах. Тільки, питається, навіщо? Машина як була бляхою, так і залишалася. Тільки замість вантажівки тепер її можна було використати для перевезення пасажирів, та й то незаконно. Тобто, по суті, сенсу у такій перекваліфікації такого транспортного засобу не було. І якщо раніше люди просто їздили на своїх немісцевих машинах, то зараз митна служба вирішила влаштовувати рейди на переобладнані євробляхи. Такі, дозвільні документи на зміну цільового призначення яких не були отримані.

Легально розмитнити їх вже неможливо, як і ввезти на територію країни (навіть для подальшої реєстрації) фургон, який не відповідає "Євро-5". Як тільки депутати ухвалили закон про пільговий період на розмитнення євроблях, чия дія закінчилася напередодні у листопаді поточного 2021-го, багато хто захотів за зниженою ціною узаконити свої фактично не тутешні машини. Тоді й випливли численні схеми нечесних водіїв та митних брокерів, які вдавалися до різних махінацій кожен зі своєю метою. Одні – заощадити, а інші – заробити.

Як тепер бути тим, хто раніше не витратив зайвого та не вирішив питання з документами так, як того прагне законодавство нашої країни, поки що неясно. Але те, що у власників таких авто з'явиться новий привід для занепокоєння – беззаперечний факт. На щастя, у замовників Bus Service таких проблем немає, тоді як є якісно переобладнаний мікроавтобус з пакетом документів про законність переробки та свідченням того, що машина відповідає всім вимогам безпеки пасажирського транспорту в Україні.

схожі статті