
Ні для кого не секрет, що одним з факторів, які зробили переобладнання мікроавтобусів популярною послугою, була відсутність акцизного збору на імпорт вантажних фургонів. Автомобілістам вдавалося масово ввозити такі буси, купуючи їх в Європі задешево, а вже за місцем, в Україні, замовляти їх переробку майстрам сфери. Але як тільки підакцизна група товарів змінилася і вантажівки стали обкладатися податком, кількість машин, що ввозили на переобладнання, знизилася у рази.
Легкові авто з-за фінансової неспроможності власників оплатити їх розмитнення в сумі, еквівалентній новим законам, так і залишилися їздити на бляхах, тобто на номерах країни, звідки їх ввезли. Чим почали суперечити українському законодавству. Штрафи для водіїв та їх масові мітинги під ВР не раз змушували парламентарів сідати за стіл переговорів і що-небудь вирішувати щодо суми акцизу і автомобілів без реєстрації, що їздять по українських дорогах.
В результаті рішення було прийнято і не одне. Депутати незначно, але все-таки знизили накладену ставку і дали можливість евробляхерам відносно вигідно поставити машини на номерні знаки України. Останні з прийнятих законів, що дозволяють в тимчасовій полегшеній формі розмитнити ТС ввезені до 31 грудня 2020 року, вступають в силу буквально через пару днів - з 15 червня поточного 2021-го.
В законах №1403-IX і № 1402-IX йдеться про часткову зміну Митного Кодексу та Податкового Кодексу України зі знаком «плюс» в бік споживача, в даному випадку - власника авто. Правда зробити все це водій повинен у встановлені терміни. Інакше шанс на такий лайт-режим розмитнення просто пропаде. Не буде він наданий і тим, хто попередньо не заплатить внесок за прострочення оформлення в сумі 8500 грн. Ту ж суму треба буде сплатити, щоб законно вивезти з України ті машини, вартість легалізації яких навіть за новими спрощеними правилами є недоцільною і непідйомною.
Пільги для більшості автомобілістів, які вже імпортували собі евробляху, будуть діяти до 180 днів. Для людей, які є учасниками бойових дій на сході нашої країни і мають документальне підтвердження (посвідчення УБД), або ж перебувають в зоні ООС в даний період, цей термін продовжений до 270 днів. На інших автомобілістів, котрі хочуть зараз ввезти авто законно на такій бюджетній по грошах основі, останні застосовуватися не будуть.
Ціна розмитнення буде розраховуватися виходячи з віку авто і об'єму двигуна (чим старше і більше - тим дорожче). В середньому, за твердженнями експертів, її вартість складе 1-3 тис. у.о. Окремо прописані вимоги для легковиків - відповідність нормам Євро-2, для вантажівок - Євро-5.
Як би там не було, імпорт авто в Україну не припинявся навіть у найбільш непрості часи, хоча і не був інтенсивним. Замовлення на переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські також регулярно надходили і надходять сьогодні до професіоналів з компанії Bus Service, що в Бердичеві. Тут фахівцям під силу реалізувати на практиці всі побажання клієнтів щодо сучасної переробки та оснащення фургона технікою і мультимедіа. Якщо вам це цікаво і хочете замовити переобладнання - телефонуйте, пишіть або приїжджайте в Bus Service, вся інформація про співпрацю є на сайті компанії.