Пн - Пт

9:00 - 17:00

Переобладнання мікроавтобусів і нові закони про електрокари

 

Про негативний вплив вихлопних газів на екологію знають всі. В Європі вже давно діють екологічні норми, яким повинен відповідати місцевий транспорт. Більш того, експерти авто сфери, як один, кажуть про прийдешню відмову виробників - світових автомобільних концернів - від випуску авто з дизельними і бензиновими двигунами. Все частіше клієнти замовляють переобладнання мікроавтобусів на базі електрокарів. Правда, якщо бути чесними, моніторинг транспорту на українських дорогах говорить про те, що поки про екологічні норми місцеві водії в більшості своїй не замислюються. В основному, через фінансову сторону питання.

Ймовірно, для того, щоб змінити ситуацію і популяризувати тренд на захист навколишнього середовища в нашій країні, парламентарі днями прийняли законопроекти, що стимулюють перехід водіїв на «зелений» транспорт. Це зміни до митного та податкового законодавства, які звільняють від податку на додану вартість (ПДВ) і ввізного мита еко авто, запчастини до них і комплектуючі.

Свого часу підняття податку на імпорт транспорту в Україну та перегляд депутатами підакцизної групи товарів стали причиною того, що переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські призупинило свою діяльність. Також, багато людей, що ввезли ТЗ для себе і розраховували на одну суму податку, не змогли поставити його на українські номери в зв'язку з раптовим суттєвим подорожчанням.

Після цього не раз збиралися під ВР власники євроблях і не раз засідали урядовці, намагаючись знайти компроміс. Так з'явилося пільгове розмитнення, яким можуть скористатися всі ті, хто ввіз автомобіль до кінця 2020-го року, але не встиг задешево розмитнити.

Тепер, новими законопроектами уряд йде на поступки людям, які хочуть пригнати з-за кордону електромобіль. При чому конкретних вимог до машини на акумуляторі немає. Це може бути легковик, вантажівка, фургон, мікроавтобус, автобус, спецтранспорт, трамвай, вагон метро і ін. електротранспорт. При імпорті будь-якого з вищезазначених ТЗ від мережі його власник не платитиме ПДВ до кінця 2025-го (до 31.12.25 року включно). Також ці пільги поширюються на нові авто на природному газі (на метані) і автомобілі на біогазі.

На даний момент законопроекти з озвученими вище нормами ще не підписав президент і вони не були опубліковані в пресі. Тому зараз ще діють норми, згідно з якими електрокари звільнені від ПДВ до 31 грудня поточного 2021 року. Крім цього поки для них діє також пільгова ставка акцизного збору, що становить 1 євро за 1 кВт год акумуляторної ємності.

Але і це ще не всі нововведення. Щоб українські автовиробники задумалися над випуском машин від електрики, з нового 2022 року (починаючи з 1 січня) до кінця 2030-го, на імпорт запчастин і деталей для виробництва електро- та газового транспорту не треба буде платити податок на додану вартість і ввізне мито. Та продукція, яку будуть використовувати для модернізації (організації виробництва) цих машин, звільняється від ввізного мита до 31.12.30 р. На 5 років довше зможуть не платити ПДВ підприємства, що спеціалізуються на виготовленні електрокарів, літієвих батарей до них, електродвигунів і зарядних пристроїв (станцій).

Як складуться справи з електротранспортом в Україні на практиці - покаже час. А поки всі ті, кого цікавить переобладнання мікроавтобусів Бердичів на базі електромобіля - звертайтеся в компанію Bus Service. Консультуйтеся і обговорюйте з її професійними співробітниками все те, що ви хочете з їх допомогою реалізувати на практиці.

схожі статті