
Кожен клієнт, замовляючи переобладнання мікроавтобусів, стикається з вибором покриттів для поверхонь авто. Це дуже важливий етап майбутньої переробки, так як від нього залежить і те, з якими фактурами доведеться працювати майстрам, і зовнішній вигляд салону, його практичність, і переобладнання ціна.
При чому вибір цей не обмежується однією лише тканиною, так як для кожного елемента машини і на окремих етапах її перевтілення вони використовуються різні. Одна з найпопулярніших з них - автокарпет. Цей штучний ворсистий матеріал в основному застосовується для обшивки стін, стелі та підлоги салону, багажника, полиць, подіумів, акустичних систем, сабвуферів і т.д. - кому що подобається. Він полюбився автовласникам за свій зовнішній вигляд, якісні характеристики, стійкість до зношування, механічних пошкоджень.
Виготовляють карпет за допомогою сучасного обладнання нетканим способом сплетення синтетичних волокон різної товщини. Від останніх залежить його щільність і тривалість терміну експлуатації. Здебільшого тканина буває двох- і тришаровою. Двошаровий карпет в авто має основу з спеціальної гуми і ворсистий шар. У тришаровому між ними ще присутній полімерний шар, який перешкоджає намоканню тканини і виникненню вогкості в машині.
Класифікація покриття за щільністю ділить авто карпет на бюджетний, середньої цінової політики і преміальний варіанти. Щільність першого близько 400-450 г / м.кв., Він має найкоротший ворс з тих, що є. Найбільш популярний серед замовників - середньої ціни матеріал. Він ворсистий (довжина щетини становить близько 6 мм), а його щільність значно вища, ніж у дешевого покриття (близько 650 г / м.кв.). При цьому вартість такого виду матерії цілком прийнятна, на відміну від преміальних видів тканини, проте і їх не менш часто вибирають для оформлення авто їх власники, які не бажають економити на якості.
У сучасних магазинах або на профільних сайтах можна купити різні види автокарпету для машини того відтінку, який потрібен. Матеріал представлений в широкій колірній гамі, щоб було максимально просто підібрати потрібний тон під дизайн ТС. Найбільш ходовими вважаються чорний, сірий і синій варіанти.
Побутує думка, що постелити в салоні карпет - не складно. Тим більше, що однією з основних характеристик матерії є її відмінна розтяжність і здатність легко приймати потрібну форму. Плюс, сьогодні карпет випускають і на клейкій основі, тому піклуватися про підбір клею вже не треба, достатньо лише від'єднати плівку від липкого шару покриття.
При цьому самостійно краще не займатися оформленням салону, адже навіть такий піддатливий матеріал, як цей, вимагає акуратності, послідовності і досвіду, інакше є ризик того, що поверхня буде нерівною, а це крім зовнішнього фактору потягне за собою і недовговічність використання.
Якщо ви хочете провести переобладнання мікроавтобусів з вантажних в пасажирські і обтягнути його окремі деталі автокарпетом якісно і за доступною ціною, звертайтеся до бердичівських професіоналів з компанії Bus Service. Тут є все для того, щоб перетворити звичайний фургон на стильний і комфортабельний пасажирський бус.