
Літо - період відпусток, улюблена пора року людей, які люблять тепло, та просто красива, зелена і квітуча пора. Але крім цього літо для представників окремих професій - гарячий сезон, при чому гарячий - в прямому сенсі. Дуже часто напередодні трьох жарких місяців люди замислюються про те, що їм пора провести давно заплановане переобладнання мікроавтобусів. І не тільки для його подальшого використання в якості особистого транспорту, пасажирського ТЗ для перевезень і туризму, мобільних домів, а й в його переробку в розряд спецтехніки.
Так днями були представлені нові авто, обладнані для рятувальників, чий профіль - боротьба з масштабними, в тому числі - лісовими пожежами. Щорічно в спеку всі новинні стрічки рясніють жахливими повідомленнями про загоряння на величезних площах лісових масивів через недотримання правил пожежної безпеки або високі температурні показники і їх вплив на суху траву за допомогою супутніх чинників.
Машини були випущені для того, щоб працівники служб надзвичайних подій могли швидко і якісно зреагувати на ситуацію і зупинити вогонь (при чому, з мінімальним ризиком для себе). Новенькі представлені автомобілі виготовили на шасі відомої чеської вантажівки Tatra. В основі конкретних машин шасі повнопривідне п’ятивісне (Т815 10х10). На ньому облаштована спец надбудова, для міцності якої був обраний алюмінієвий каркас і встановлені надійні зовнішні панелі. Турбодизель шасі відповідає нормам Євро-3 і має потужність в 608 конячок. В авто встановлена автоматична КП.
Переобладнання саме цієї моделі було вирішено провести, виходячи з її якісних характеристик. Крім вражаючих габаритів (довжина техніки становить 11,7 м, ширина - 2,5 при висоті 3,2 м), вона досить важка - експлуатаційна вага її становить 42,4 тис.кг, повна допустима маса - 44 тис.кг. Такі показники тільки грають в «плюс» авто, забезпечуючи його стійкість і зчеплення з дорогою, але не впливаючи на мобільність і маневреність. За рахунок того, що в машині стоїть незалежна пневмопідвіска, дорожній просвіт можна регулювати, що дуже зручно в надзвичайних ситуаціях. Кабіна в ТЗ розрахована на 3 посадочних місця.
Як і годиться для машини, призначеної для гасіння пожеж, вона має свій запас води, що становить 20 тис.л і ще 500 л займає піноутворювач. При різному тиску насос може качати воду і подавати її зі швидкістю від 250 до 4000 літрів за 1 хвилину.
Три таких машини вже поставлені в одне з міст Словаччини, і є припущення, що вони будуть користуватися популярністю на автомобільному ринку по всьому світу.
Попит на переобладнання мікроавтобусів Бердичів в спецтехніку різного призначення теж великий. Самою затребуваною, звичайно, була і залишається класична переробка - переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські, а й оснащення вузькопрофільного транспорту теж виходить з тіні, кожен раз ставлячи перед кваліфікованими фахівцями компанії Bus Service з Бердичева все нові завдання.
Якщо ви плануєте замовити переобладнання машини для її подальшого використання з прив'язкою до конкретного цільовим призначенням («швидка», поліція, пожежний автомобіль, машина рятувальних служб, інкасаторський автомобіль і т.д.) - звертайтеся до бердичівських професіоналів за консультацією, плануйте разом і реалізовуйте на практиці з їх допомогою всі свої побажання щодо переобладнання, технічного оснащення і естетичного аспекту майбутньої послуги.