
Коли мова йде про зміну цільового призначення автомобіля, обшивка салону привертає найбільшу увагу власників транспортного засобу. Дизайн, матеріали, практичність поверхонь, зносостійкість. На ряду з цим про інші послуги деякі водії просто забувають, не включаючи їх в перелік робіт по переробці. Однією з таких є тонування скла в авто.
Замовити його можна не тільки в комплексі, а й в якості самостійної послуги. З приходом спеки вона стає все більш популярною - на спеціалізованих СТО вишиковуються черги з бажаючих поклеїти тонування на вікна своїх машин. Це можна пояснити тим, що плівка захищає салон від нагрівання і від вигорання. Також серед її переваг недопущення розсипання уламків у разі механічного пошкодження скла. В окремих випадках тонування може вберегти і від злодіїв, які, побачивши на сидінні щось цінне, можуть на нього зазіхнути і залізти в авто.
Раніше вона була заборонена і асоціювалася з кримінальним світом, представники якого намагалися приховати те, що відбувається в салоні від сторонніх очей. Власників затемнених машин штрафували і позбавляли прав. Але роки йшли, стереотипи стиралися і заборону на тонування зняли, встановивши норми світлопропускаємості: 75% і вище для лобового і не нижче 70% для переднього скла, на задньому і бокових заборонена дзеркалка, на вітровому допускається затемнена смуга, але до 14 см.
Якщо показання тауметра - приладу, що вимірює рівень проникнення світла в салон - перевищують показники, доведеться сплатити штраф і зняти тонування. Занадто темне тонування впливає видимість дороги і може призвести до непоправних наслідків. Покриття різні, залежно від бажаного ефекту. Нанесення атермальної плівки залишає скло прозорим, UF-промені затримує захисний шар.
Кольорове тонування захищає від сонця і йогго можна підібрати під тон авто. Кілька кольорів має і дзеркалка, але у неї є обмеження по ГОСТу. Ще один вид з ефектом омбре - тонування з переходом кольору. Верхня частина темніша і захищає від сонячних відблисків, а нижня, світліша, сприяє відмінній видимості.
Творчі особистості часто віддають перевагу арт-тонуванню, плівка якого принтована. Її клеять на бічних або на задньому склі у кутку, щоб не заважала огляду.
Плівка з перфорацією, як би в горох, не заважає огляду зсередини, тоді як з вулиці через неї нічого не видно.
Карбонове тонування не вигоряє, відбиває ультрафіолет і стійке до зовнішніх чинників. А силіконове тонування не треба клеїти, воно знімне, кріпиться на вікно статично.
Вибрати є з чого. Головне не перестаратися з кольором і не намагатися самостійно обклеїти скло в машині. Економія на роботі майстрів може дати зворотний ефект і вдарити по кишені, адже бували випадки, коли невмілі водії не тільки наносили плівку з нашаруваннями і повітряними бульбашками, а й пошкоджували скло.
Хочете, щоб обшивка салону мікроавтобуса була виконана «під ключ» або бажаєте замовити тонування скла окремо - звертайтеся в Bus Service. Якісне покриття кваліфікованими фахівцями забезпечено - в обумовлені терміни і за доступною ціною.