Пн - Пт

9:00 - 17:00

Ламбо-двері в авто: ставити чи ні?

 

Відповідь залежить від того, наскільки ви любитель тюнінгу, як ставитесь до спорткарів і чи готові до підвищеної уваги з боку пішоходів та інших водіїв. Двері-метелики не залишають небайдужими нікого, просто хтось став їх затятим фанатом, інші ж, навпаки, не зрозуміли їх. Але якщо раніше ламбо-двері були або заводськими, або про них автомобілістам залишалося хіба що мріяти, то переобладнання мікроавтобусів, яке в 2000-х стало справжнім проривом в сфері автомобільних послуг України, надало можливість змінювати не тільки цільове призначення і дизайн салону, але і окремі елементи машини. Зокрема, стандартні двері на двері-крила.

Назва конструкції і її порівняння з метеликом пояснюється зовнішнім виглядом. Адже двері відкриваються не в бік, а вверх, що зовні нагадує помах крил. Ламбо-двері - розробка італійського дизайнера Марчелло Гандіні. Їх особливість в кріпленні, яке здійснюється тільки на одному нерухомому шарнірі спереду двері.

Багато хто звик вважати, що такі двері підходить тільки легковим машинам. Але це не так. У 99 випадках зі 100 їх і правда встановлюють на легковики. Але той один, який залишається, надає шанс кожному автовласнику мати Lambo-doors в своєму транспортному засобі. Так, днями, в новинній стрічці в інтернеті з'явилася інформація про те, як переробка мікроавтобуса українськими умільцями увінчалася встановленням на бус дверей-крил. Тепер машина виставлена на продажу і коштує такий Volkswagen T4 вже в 1,5-2 рази дорожче, ніж аналогічні варіанти зі стандартними дверима. Виглядає це цікаво, чим притягує погляди і розвінчує міфи про те, що встановити ламбо-двері на мікроавтобус - нереально.

До слова про міфи. Існує ще два судження про те, що такі конструкції - не найкраще рішення. Недоброзичливці, які вважають, що посадка в машину з такими дверима вкрай незручна і загрожує постійними травмами (ударами об конструкцію) охрестили ламбо-двері «гільйотинними». Хоча на ділі це не так і з гільйотиною спільного у таких дверей хіба що вертикальне опускання-підняття. На зручність це не впливає, особливо при правильно обраному виді дверей та їх грамотному монтажі. Також існує думка, що через двері-крила в салон (а також на водія і його пасажирів) потраплятиме більше бруду ззовні. Це не так. Забруднитися можна і сідаючи в машину через стандартні двері, що відкриваються в сторону. Все індивідуально.

Виділяють три типи дверей-метеликів: конструкції, що відкриваються під 130-градусним кутом, гібриди дверей-ножиць і звичайних, VLS-двері. У першому випадку посадка-висадка в/з авто має обмежений простір. Два інших варіанти, в цілому, не мають ніяких подібних нюансів і не приносять незручностей. Гібриди взагалі негласно визнані кращим рішенням для авто будь-якого типу. Різниця між ними і VLS-дверима в тому, що VLS перед відкриттям спочатку трохи зсуваються в бік і тільки після цього підіймаються вгору.

Надійність монтажу багато в чому залежить від правильно підібраних ламбо-петель. У більшості їх купують готовими, хоча є і ті, хто виготовляє петлі самостійно. Заводські елементи є як для конкретної моделі авто, так і універсальні. Для кріплення останніх потрібні зварювальні роботи, які допоможуть «підігнати» стандартні варіанти під наявний транспорт. Є ще третій варіант петель, але фахівці автоіндустрії використовують їх рідше. Їх монтують за допомогою болтів для кріплення. Як показує практика, він - недовговічний, тому мало популярний.

Самостійно встановити Lambo-doors на бус або інший вид транспорту навряд чи вийде. Ризик зіпсувати конструкцію високий, тому краще відразу звернутися в Bus Service до професіоналів. Тим більше, що процес монтажу багатоетапний. Спочатку потрібно зняти крило, що було встановлено в машині раніше, потім слід розібрати звичайну систему і налаштувати новий механізм, зробити шаблон двері. Далі - приступити до «підгонки» за всіма параметрами, розібратися з місцем встановлення петель, закріпити їх. Тільки після цього (а також ряду перевірок на наявність нестиковок і щілин в дверному отворі, їх усунення) монтувати ламбо-двері, знову перевірити конструкцію. Краще відразу довірити цю справу кваліфікованим співробітникам компанії Bus Service, які при необхідності виконають і комплексне переобладнання мікроавтобуса, і окремий тюнинг машини, в тому числі її облаштування вертикальними дверима.

схожі статті