
Напередодні нового року прийнято підбивати підсумки. І це стосується не тільки особистісних досягнень чи успіхів конкретної фірми, але і переваг людей щодо різних аспектів життєдіяльності. Нам, як компанії, чий профіль - переобладнання мікроавтобусів, цікаво знати і ділитися інформацією про розвиток авто сфери за останні 12 місяців, новинами переробки і, звичайно, про машини, що були цікаві українським автомобілістам в 2020-му. Зокрема, про комерційні фургони, яких з кожним роком стає все більше на дорогах країни.
Рейтингів багато. Ми ж спробуємо вивести свій, виходячи з того, які машини найчастіше потрапляли до нас на переробку в цей період. А таких було чимало. Переобладнання мікроавтобусів Бердичів давно зарекомендувало себе як перше, краще, найбільш професійне. Тож не дивно, що за зміною цільового призначення вантажного транспорту на пасажирський до Bus Service приїжджають з усіх куточків країни. Є серед наших замовників також жителі ближнього зарубіжжя, але поширення коронавірусу, локдаун, карантинні міри, особливо - закриття кордонів, внесли свої корективи, що скоротило перелік водіїв з-за меж України.
Проте, замовлення на переобладнання були, і це не може не тішити. Найчастіше до професіоналів компанії надходили замовлення на переробку саме комерційних фургонів, більш відомих в народі як «пиріжки» або «каблуки». Бум на такі машини зрозумілий. Вони місткі, але при цьому мають невеликі зовнішні габарити, в порівнянні зі стандартними бусами. При цьому, цілком реально використовувати такий автомобіль і для бізнесу, і в якості домашнього транспорту. А так як сьогодні негласно в світі існує тренд на все універсальне, комерційні фургони зайняли своє місце в ТОП-машин і не здають своїх позицій.
На перше місце за популярністю серед клієнтів вийшли авто марки Fiat. Компактні, зручні, функціональні, вони полюбилися автомобілістам, хоча ще зовсім недавно зустрічалися у нас нечасто. Тепер же, коли автовласники оцінили їх по достоїнству, в Україні в 2020-му стало більше на 2008 одиниць цієї техніки, частина з якої була відразу переобладнана на пасажирську версію.
На другому місці - Renault, на третьому - Peugeot. Ці машини і раніше були лідерами продажів, тому мало кого здивує те, що вони затребувані і зараз. Четверте місце закріпилося за комерційними Ford, число придбаних машин, по суті, залишилося незмінним, в порівнянні з попередніми роками. П'яту позицію зайняли «каблуки» концерну Citroen. Останні теж набирають популярність серед українських водіїв, і все частіше ці французи з'являються в їх гаражах.
При всіх нюансах і особливостях 2020 року, а також невтішних прогнозах, про які віщали багато експертів сфери, ринок комерційних авто в Україні знизився всього лише на 6%, що в нинішніх реаліях дуже непогано. Тобто, в минулому році ми купили на 6% фургонів менше, ніж в 19-му. Хоча, якщо вірити опублікованим в мережі даними за грудень року, що вже пішов, і порівняти їх із тим же періодом року 2019, то можна побачити зростання попиту на комерційні машини на 9% (+ 1633 фургони).
На які авто багатим стане прийдешній рік Бика побачимо згодом. У всякому разі професіонали бердичівської компанії Bus Service будуть і далі вести свій негласний підрахунок топ-авто для переобладнання-2021. У числі клієнтів компанії можете бути і ви, якщо зважитеся на переробку транспорту. Звертайтеся, чекаємо вас!