
Щороку автомобільні компанії презентують машини-новинки, щоб розширити аудиторію користувачів, здивувавши ще сучаснішим функціоналом. Їх якість і кількість у результаті впливають на ціноутворення транспорту. Ось і виходить, що люди купують автомобіль за його технічні характеристики та зовнішні дані, а платять ще й за опції, якими здебільшого не користуються. Відмінусувати непотрібні неможливо, тому що вони входять до комплектації ТЗ. Тоді як замовляючи переобладнання мікроавтобусів або обладнання автомобіля електронікою, клієнт може вибирати, за що платити і якими "розумними" помічниками обладнати машину.
Щоб бути в курсі популярних і непопулярних опцій, співробітники бердичівської компанії Bus Service регулярно моніторять дані соцопитувань водіїв та думки експертів сфери. Це дуже допомагає в роботі, дозволяючи орієнтуватися в необхідності того чи іншого пристрою в машині, щоб рекомендувати (або не рекомендувати) його тим, хто приїжджає до них на переобладнання мікроавтобусів із вантажних у пасажирські. Так, за останній рік майстри переконалися, які заявлені виробником суперможливості транспорту справді супер, а які можна одразу викреслювати за непотрібністю.
Купуючи авто в салоні або з рук у тих, хто за кермом давно, новачки губляться в модних поняттях, не розуміючи, чи важлива наявність озвучених функцій у машині, чи це швидше маркетинговий хід виробника. Як, наприклад, адаптивний круїз-контроль.
Багато хто навіть не знає, що під цією назвою криється зовсім не комфортабельність перебування в салоні, як може подумати людина непосвячена. Це функція, яка стежить за дотриманням допустимої дистанції від автомобіля, що рухається попереду, нібито забезпечуючи безпеку в дорозі. Враховуючи те, що водії здебільшого і так тримаються на потрібній відстані один від одного, щоб уникнути ексцесів, адаптивний круїз-контроль відключає кожен третій автомобіліст. Хоча його наявність була включена в загальну вартість авто.
Другою за непотрібністю визнано ще одну опцію із системи безпеки - утримання авто в центрі смуги руху. З її допомогою новачки можуть триматися в колії, не виїжджаючи на узбіччя через свою невпевненість або те, що ще не відчувають габарити авто. Обійтися без такого функціоналу реально, більше того, деякі водії, навпаки, відволікаються від їзди через подібні сигналізування і губляться, чого робити категорично не можна. Тому відключають систему або видаляють її із меню близько 30% користувачів. Так само, як і контроль виїзду за смугу руху, який спрацьовує дуже часто, особливо під час руху на перевантажених транспортом дорогах мегаполісів.
Система контролю водійської уваги також не в пошані серед практикуючих водіїв. Люди стверджують, що це тільки теоретично вона здається дієвим гаджетом і допомагає зосередитися на русі. Насправді стежити за настроєм та увагою людини вона не в силі, тоді як відволікти від дороги своїм постійним набридливим сигналізуванням – запросто. Це все суб'єктивно, звичайно, але все ж таки мало хто включає її в список бажаних опцій при переобладнанні, будучи впевненими, що контролювати увагу водія на дорозі може тільки сам водій або пасажир, що сидить поруч.
Спірним питанням для автовласників є обладнання машини асистентом, що попереджає про можливе зіткнення та системою моніторингу сліпих зон. Звертаючись на переобладнання мікроавтобусів Бердичів клієнти приблизно в рівному співвідношенні виступають "за" та "проти" їх наявності. Останні звикли покладатися лише на себе та не довіряти техніці. Прихильники цих опцій переконані, що попередження про появу на дорозі інших учасників руху – пішоходів, велосипедистів та водіїв інших двоколісних – ніколи не зайве. Як наслідок, за даними опитувань, близько 9% кермувальників не відмовляють від подібних помічників, що їх пропонують автовиробники, як частина комплектації, або співробітники СТО, але вже як додаткове обладнання машин, чий заводський функціонал не передбачає наявність таких.
Кожен водій повинен сам вирішувати, чим оснастити свою машину, щоб максимально підлаштувати її під себе, свої потреби, стиль водіння, а допомогти цьому здатні професіонали з Bus Service в Бердичеві.