
Питання про подорожчання цін на пальне не сходить із стрічок новин практично всіх українських новинних видань. Навіть ті, хто не має власного авто, відчують такий на перший погляд незначний стрибок вартості літра пального. Адже вартість бензину – це ціноутворення вартості проїзду у громадському транспорті, продуктів харчування та інших, так як їхня доставка до місця продажу здійснюється за допомогою автомобілів. Якщо транспортування зросте в ціні, варто чекати «плюс» і до цінника товару, а, значить, і «мінус» у гаманці пересічних споживачів. Багато автовласників вже сьогодні переходять на електрокари, переобладнання мікроавтобусів із вантажних у пасажирські також дедалі частіше замовляють на базі машин без паливного бака. Люди переконані, що чекати дива не доводиться, і що бензин у ціні не впаде, про що свідчать цифри на табло чи не кожної автозаправки.
Днями, а якщо бути точними, то 04 листопада поточного року практично всі великі мережі АЗС вже додали до ціни за літр бензину. До того ж, не на пару копійок, як було раніше, а відразу на 10-20. Це середній показник плюс-мінус на кожній окремій станції, але все-таки він є.
Цей моніторинг стосувався цін на А-92, А-95 та ДП, як найпопулярніших, і проводився він на таких заправках як Shell, Socar, KLO, WOG, Паралель, Рур Груп, Автотранс, Mango та ін. До речі, якщо говорити про три останніх, крім не райдужних новин щодо подорожчання бензину, є й оптимістичніші - вартість дизельного палива на АЗС знизилася приблизно на 10-50 копійок за 1 літр. Це чимало, але чи надовго втримається такий показник залишається тільки здогадуватися. На даний момент середня вартість літра 95-го на українських АЗС становить 32-34 грн., 92-го – 29-31 грн., за 1 літр ДП потрібно віддати близько 28-31 грн.
Стрибки цін - звичайне явище, і саме нестабільність, а також пов'язані з нею витрати, змушують водіїв замислюватися про зміну своїх машин на більш економічні електричні версії. Оскільки фургони на електриці, як і їхні вантажні паливні варіанти, коштують дешевше, ніж пасажирські, люди купують їх, а тоді, за потреби, замовляють переобладнання мікроавтобусів у фахівців профільних компаній. У цехах бердичівської Bus Service вже не раз майстри проводили подібну переробку, тому вже знають її особливості та нюанси, що їх потрібно враховувати в процесі створення таких машин. Також тут можна замовити інші послуги на базі електрокарів, довершити їх технічно і оформити салон на свій смак, тим самим зробивши автомобіль індивідуальним.
Багатьох також цікавить питання, чи чекати у зв'язку з подорожчанням палива збільшення вартості послуг на СТО, зокрема, переобладнання мікроавтобусів Бердичів. Відповідь: можливо. Адже постачання запчастин, комплектуючих та інших матеріалів, а також профільного обладнання теж коштує грошей і, ймовірно, ціна останніх підніметься. Поки що переобладнання мікроавтобусів не було переоцінене, тобто клієнтам прораховують вартість зміни цільового призначення за старим прайсом. Тому, якщо ви замислюєтеся над тим, щоб перепрофілювати свою машину, є сенс звертатися прямо зараз, до того, як відбудеться перерахунок послуги відповідно до тих реалій, що їх диктує сьогоднішній день.