Пн - Пт

9:00 - 17:00

Актуальні авто послуги: переобладнання, ремонт, діагностика кондиціонера

 

Весна цього року не сильно балує своїм теплом. Нехарактерні сезону перепади температур змусили нас до сих пір не ховати куртки і черевики, які в пору б змінити на щось легше, а разом з тим відтермінували на кілька тижнів традиційні весняні турботи. У тому числі і підготовку машин до літа - переобладнання мікроавтобусів, комплексний ремонт, часткову заміну покриттів, діагностику, обслуговування. Хоча подбати про це варто вже зараз, до виникнення черг на сервісах.

А такі, прогнозовано, будуть. Адже кожен водій захоче, щоб у салоні було комфортно у спеку, та як тільки стовпчик термометра пару днів поспіль показуватиме +25 С і вище - захоче перевірити справність кондиціонера в машині.

Взимку система клімату не використовується, а за ці місяці можуть відбутися невидимі оку процеси й поломки. Несвоєчасно усунені, вони здатні потягнути за собою псування інших запчастин, а це - додаткові проблеми і витрати.

Кондиціонер в авто та кондиціонер будинку - різні речі. Точніше, за принципом роботи техніка майже ідентична, а ось за умовами, в яких знаходиться - абсолютно різна. На стаціонарні спліти не доводиться особливих навантажень, тоді як на кліматичні системи в транспорті впливають температурні перепади, піщано-сольові суміші, якими посипають дороги в негоду, тряска і вібрація під час їзди.

Тому хоч раз в рік кондиціонер в машині повинен бути перевірений на спеціалізованому СТО. Якщо не нехтувати регулярним оглядом, система клімату буде працювати без перебоїв, а ризик позаштатних ситуацій, що за законом підлості виникають тоді, коли без машини ну ніяк, вдасться мінімізувати.

Самостійно проводити діагностику і лагодити обладнання не можна. Тільки на перший погляд може здаватися, що тут немає нічого складного. На ділі це дуже трудомісткий процес, що вимагає знань, досвіду і наявності спеціального устаткування.

Професіонали перевіряють справність компресора, випарника, шлангів, прокладок. Останні після тривалого простою без роботи підсихають, від чого іноді виникає розгерметизація системи і витік масла.

Дуже часто проблеми пов'язані з холодоагентом. Недостатня кількість фреону вже за пару тижнів може вивести з ладу «серце» кондиціонера - компресор. Постраждає і автоматика, що влетить в пристойну суму автовласнику. Пошкоджений радіатор або тріснути трубка викличуть потрапляння повітря в систему, а після - окислення деталей і поверхонь окремих функціональних елементів.

Це тільки ті поломки автомобільного устаткування, що найчастіше зустрічаються. Крім них може виникнути маса інших нюансів, які як мінімум на час залишать салон машини без охолоджувача, як максимум - на енний період зроблять водія пішоходом. Щоб такого не сталося, краще вчасно записатися на діагностику до кваліфікованих майстрів. Професіонали Bus Service, чия спеціалізація - переобладнання мікроавтобусів з вантажних у пасажирські, також якісно проводять й комплексний огляд машин всіх марок та моделей.

Якщо ви хочете перевірити кондиціонер в салоні після зими - записуйтеся і приїжджайте. Номер телефону та інші контакти компанії є на сайті.

схожі статті